Rabu, Disember 21, 2011

~sENibOnG ~

Semalam... selepas tengok Pameran Kraf Malaysia di Angsana Johor , perut pun mula lah berirama , bukan tak nak makan di angsana saja tapi dah agak lewat, kedai pun dah banyak tutup... tadi tengahari dah makan McD, tak kan nak makan lagi... pizza hut plak dah makan 2 hari lepas... ehm congak punya congak tanya anak2 so keputusannya kami pegi senibong di Permas Jaya.

Makan kat sini best sikit suasananya, sejuk berangin... sepoi-sepoi. Sebelum masuk hasif sibuk ngan ketam, mana taknya ketam hidup jakun lah katakan...hahaha apa-apa pun makan kat sini sama jer macam makan kat umbai melaka, cuma nama jer lain senibong johor... jom!!!

. Bersama aBBy ... senyum..senyum cak!!

 Syasya & Humaira.... Klik!!

 Semoga Allah satu kan hati kami hingga ke akhirnya.... Amin






LOBSTER (udang kara) Sekilo RM 120.00 siap masak...)
 Jenahak (RM60.00 sekilo) siap masak...

masa ni pukul 10.30 malam... dah nak tengah malam so  aku cuma order yang simple2 jer.. jenahak masam manis, kailan ikan masin, tomyam, dan lobster (yang ni kut special sikit)  menu telor tak boleh tinggal sebab hasif amani adalah peminat telor dadar kronik... sampaikan kat rumah pun isteri aku selalu bebel... ada tak menu lain dari telor dadar ke dik oii umi dah jemu tengok telor...... bagi aku janji dia nak makan dah cukup baik.... sebab hasif jenis yang susah nak makan.... puas pujuk baru nak makan tu pun kena suapkan.... paling tak tahan... ayat power dia adik nak ayah suapkan!!! huhuhu ye lah dik oii nasib baik seketul jer bujang aku ni...sayang  tak terkira lah wei... family aku ni susah  nak dapat lelaki.. aku sendiri pun tunggal lelaki.... apa boleh buat mujur dapat gak lelaki sorang so layan jerlah kerenahnya.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan