Ahad, Januari 04, 2015

@2015@.... mula bicara

Assalam mualaikum...

Setahun berlalu tanpa meng update sebarang aktiviti 2014.... bukan tak buat apa langsung tapi kesempatan memang tak ada... apa kata kalau aku rangkumkan semua kativiti anak2 dalam satu malam ni utk diabadikan....

Kesihatan suami yang tak begitu mengizinkan membataskan aku utk meluangkan byk masa depan lappy ni... apatah lagi dengan komitmen dengan anak2... memang la tak mampu... jadual hari2 celik mata pukul 6 pagi sampai 10 malam tanpa henti.... al maklumlah selain dari suri rumah aku juga cikgu di smk simpang renggam aku juga driver sepenuh masa utk inche suami dan anak2... bak kata 2014 memang tahun mencabar hati dan perasaan fizikal dan mental aku .... berkat kesabaran Allah permudahkan segala urusan aku petuanya... setiap hari aku akan pastikan aku dapat baca yassin pagi sekali petang sekali.... niat aku cuma satu permudahkan urusan ku ya Allah walau seberat manapun. Alhamdulillah Allah tu maha mengasihani.... setiap hariku walaupun perit dan padat segalanya berjalan dengan lancar dan tiada halangan.... Terima kasih ya Allah... satu lagi aku nak kongsi.. aku juga setiap hari( kecuali uzur) lakukan solat dhuha solat taubat dan solat hajat.  Terima kasih kawan2  yang selalu ingatkan kalau aku terlewat untuk berdhuha di sekolah.... bukan niat nak menunjuk tp sekadar untuk berkongsi rasa.... lain--lain amalan nanti aku update utk korang yer... Yakin dan Percayalah Allah itu maha HEBAT... mintalah apa sahaja pasti Allah kabulkan....Amin.

pepagi sepie ni aku bertemankan si bujang Hasif Amani.. bodyguard yang paling setia walau kemana pun umi pergi... malam2 pun tau2 ada jer kat tengah-tengah antara aku dan inche suami... memang patutlah tak beradik walaupun dah 10 tahun umurnya....


 
handsome kan..... My Hasif Amani




Tiada ulasan:

Catat Ulasan